شناسهٔ خبر: 73512 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۲۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی ایلام

تردد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از ثبت بیش از بیست و چهار میلیون و ۲۳۹ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان در شش ماه اول امسال خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام، نوراله دلخواه با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس گزارشات دستگاه‌های تردد شمار در شش ماهه اول امسال،  بیش از بیست و چهار میلیون و ۲۳۹ هزار خودرو به استان ایلام وارد یا خارج شده اند که نسبت به مشابه سال قبل بیش از ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در طي ۶ ماه نخست امسال پرترددترين محورهاي استان به ترتيب محورهاي ایلام – بدره و بالعکس، سرابله - ایلام و بالعکس، ایلام – ایوان و بالعکس بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت:  اینکه بیش‌ترین تردد رفت و برگشت با بیش از ۲ میلیون و ۴۹۷ هزار تردد در محور ایلام – بدره  بوده است .دلخواه متوسط سرعت در این مدت را ۷۲ کیلومتردر ساعت عنوان كرد و گفت: بر اساس نتایج استخراج شده سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محورهای استان ۱۳ درصد است.

دلخواه ادامه داد: در حال حاضر مجموعا تعداد ۹۲ سامانه دوربین نظارت تصویری و دستگاه تردد شمار و دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است که شامل ۲۷ دستگاه دوربین نظارت تصویری ،۱۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف و۴۸ دستگاه سامانه تردد شمار است.