شناسهٔ خبر: 73518 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توزیع ۱۴۴۰ حلقه لاستیک بین رانندگان پارس آباد و اصلاندوز

لاستیک رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پارس آباد از توزیع۱۴۴۰ حلقه لاستیک طی شش ماه اول امسال در بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، یوسف آذری در بازدید از شرکت های حمل و نقل پارس آباد گفت:در جهت حمایت از رانندگان پرتلاش طرح توزیع لاستیک سهمیه ای به نرخ دولتی همچنان در شهرستانهای پارس آباد و اصلاندوز ادامه دارد.

وی فعالیت ۱۳ شرکت در بخش حمل و نقل کالا در این شهرستان را خاطرنشان کرد و افزود:در مدت یادشده بیش از ۱۵۰ هزارتن کالا شامل محصولات کشاورزی ، اقلام اساسی و مایحتاج عمومی مردم است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد با بیان اینکه نظارت ویژه ای بر عملکرد شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر انجام می شود تصریح کرد:در ۶ماه گذشته به تخلف ۲ شرکت در قالب کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ رسیدگی شده است.

آذری خط کشی ۲۴۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستانهای پارس آباد و اصلاندوز توسط راهداران سخت کوش یادآور شد و تصریح کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد وظیفه نگهداری از ۶۲۵ کیلومتر از راههای اصلی و فرعی را بر عهده دارد که با تلاش شبانه روزی گشت های راهداری از این سرمایه ارزشمند ملی حفاظت و صیانت می کنیم.