شناسهٔ خبر: 73528 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه آهن شمال شرق (۱) در کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی:

آسیب‌های فضای مجازی را جدی بگیرید

كلاس کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارائه راهکارهای استفاده امن از فضای مجازی در اداره کل راه آهن شمال شرق (۱) برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره كل راه آهن شمال شرق (۱)، کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارائه راهکارهای استفاده امن از فضای مجازی در این اداره کل برگزار شد.

فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمال شرق(۱) گفت: با هدف افزایش سطح دانش وآگاهی کارکنان وخانواده ها جهت استفاده صحیح از فضای مجازی وآشنایی با مزیت های آن و راهکارهای پیشگیری از آسیب های ممکنه، با همکاری پلیس این اداره کل کارگاهی برگزار شد و معایب ، مزیت ها و راهکارهای استفاده مفید و موثر از فضای مجازی مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

همچنین در این دوره آموزشی  دکتر جعفری با ایراد سخنانی استفاده صحیح از فضای مجازی وآموزش آن به خانواده ها را مهم دانست و دستیابی آسان به آخرین اطلاعات،جذابیت وتنوع،گسترش عدالت رسانه ای،گسترش تعاملات وتبادل نظر با سرعت بالا را از جمله مزیتهای فضای مجازی برشمرد و با بیان مطالبی راه کارهای اخلاقی در استفاده صحیح از فضای مجازی را ارائه کرد.