شناسهٔ خبر: 73530 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اطلاعيه انسداد محور هراز

راه بسته به منظور اجرای عملیات راهداري در تونل سد(کیلومتر ۲۲) و تونل وانا در (کیلومتر ۶۵ ) محور هراز، از فردا ۱۴ مهر تا ۱۶ مهر از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح روز بعد مسدود است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، محسن هاشمی اظهار داشت: به منظور اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل سد(کیلومتر ۲۲ ) و تونل وانا (کیلومتر ۶۵) در محور هراز، این محور از فردا ۱۴ مهر تا ۱۶ مهر از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح روز بعد مسدود خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در ادامه افزود: در زمان انسداد اين محور ، كاربران عزيز جاده اي مي توانند از محورهای کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد كنند.

گفتنی است: کاربران جاده ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند. همچنین سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می دهد.