شناسهٔ خبر: 73638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس با اشاره به طرح جابجايي زائران اربعين حسيني(ع)؛

خدمت به مردم و زوار اربعين حسينی(ع) وظيفه ذاتی و افتخار ما است

اتوبوس مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به طرح اربعين حسينی(ع) گفت: به منظور خدمات‌رسانی به زائران و رانندگاني كه از شهرهای مختلف عازم پايانه‌های مرزی هستند، بسيج گشت‌های راهداری به صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی استان برنامه ريزی و اجرايی می گردد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، عليرضا سياهپور اظهار داشت:  باتوجه به افزايش حجم ترددهاي وسايل‌نقليه عمومي و شخصي در محورهاي مواصلاتي از غرب به شرق استان در ایام اربعین ، گشت‌هاي راهداري آمادگي كامل جهت خدمت‌رساني و كمك‌رساني به زائران سفرهاي جاده‌اي را دارند و مكان‌هايي جهت استقرار اكيپ‌هاي راهداري و نيروهاي امدادرسان در نظر گرفته شده است.

سياهپور در خصوص آمادگي راهدارخانه ها جهت اقامت احتمالي و خدمات رساني به زوار اربعين حسيني(ع) تصريح كرد: بر اساس برنامه ريزي هاي انجام گرفته راهدارخانه هاي سطح استان ضمن انجام فعاليت هاي ذاتي خود آمادگي لازم جهت پذيرايي و استقرار زائران گرامي در شرايط خاص را دارند.

وي با اشاره به لزوم و اهميت معاينه فني ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي استان جهت تردد ايمن و روان زائران در اين ايام عنوان كرد: مراكز مكانيزه معاينه فني سراسر استان در طول طرح اعزام زائران اربعين حسيني(ع) به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات فني به ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي می باشند.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان فارس با اشاره به لزوم خدمات رساني به كاربران جاده اي در تمام طول سال تأكيد كرد: وظيفه ذاتي دولت ، خدمت به مردم است كه اين خدمت‌رساني در راهداري و حمل و نقل جاده‌اي در عرصه جاده‌هاي برون شهري و بخش حمل و نقل جاده‌اي، نمايان است و اولويت اصلي برنامه‌هاي اين اداره كل تأمين حداكثر رضايت‌مندي مردم و ارتقاي ايمني سفرهاي جاده‌اي در تمام طول سال است.

سياهپور خاطرنشان كرد: نزديك شدن به آبان ماه و آغاز طرح راهداري زمستاني و همچنين كمك رساني و اجراي پروژه هاي ناشي ازسيل هاي ابتداي سال‌جاري در استان و برون استان و مصادف شدن با طرح اعزام و خدمات رساني به زائران اربعين حسيني(ع) نيازمند تلاش و هم افزايي بيش از پيش و برنامه ريزي دقيق می باشد تا شاهد برقراري ترافيك ايمن و روان در تمامي راه هاي استان باشيم.