شناسهٔ خبر: 73682 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی جلیعه بنده در سوسنگرد

بهسازي راه معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی مسیر جلیعه بنده از توابع شهر سوسنگرد خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، محمد علی طالبی با اشاره به اینکه طول این مسیر روستایی ۲.۵ کیلومتر است، اظهارداشت: منابع مالی درنظر گرفته شده برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات وزارت نفت تامین و فعالیت آن آغاز شده که شامل اصلاح و روکش آسفالت می شود.

طالبي یادآور شد: طول این راه روستایی را از پادگان قدس تا روستای جلیعه بنده به طول ۱۷ کیلومتر است که پیش از این ۵ کیلومتر آن اجرا شد و تا پایان سال نیز ۲.۵ کیلومتر دیگر به بهره برداری می رسد.

به گفته وی عملیات اجرایی پروژه روکش و آسفالت این مسیر نیز در آینده اجرایی خواهد شد.

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان پروژه های راه روستایی را در توسعه متوازن منطقه ای موثر دانست، بیان داشت: علاوه بر این چنین پروژه هایی در حوزه جمع آوری و جابجایی به موقع محصولات کشاورزی  بسیار با اهمیت هستند.

وجود بیش از ۱۱ هزار کیلومتر راه روستايي در خوزستان

طالبی پور خاطرنشان کرد: طول راه های روستایی موجود در خوزستان بیش از ۱۱ هزار کیلومتر است که همزمان پروژه های جدید دیگری نیز در سطح استان آغاز شده است.

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان همچنین در خصوص وضعیت پروژه های موجود در سوسنگرد، بیان داشت: خوشبختانه در حال حاضر با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته بیش از پیش به موضوع راه روستایی در استان توجه شده که منطقه سوسنگرد را نیز شامل می‌شود.

وی گفت: هم اکنون پروژه های متعددی در این بخش از راهسازی فعالیت دارند که به ارتقاء شاخص های منطقه کمک بسیار زیادی کرده است.