شناسهٔ خبر: 73741 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توقف ناوگان حمل و نقل عمومی برای نماز الزامی است

نمازخانه بين راهي رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: طبق ضوابط حمل و نقل مسافر، توقف ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری در هنگام اوقات شرعی برای ادای فریضه نماز مسافران الزامی است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان،  "قربانعلی روحی" امروز چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل متبوع گفت: در جلسات مشترک با مدیران شرکت های حمل و نقل عمومی برون شهری و تشکل های صنفی بخش حمل و نقل جاده ای برای رعایت این مساله تاکید شده و در صورت عدم رعایت این مورد، تخلفات شرکت ها و رانندگان در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ بررسی می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون با شکایت مسافرین، برای برخی از رانندگان احکامی مبنی بر قطع همکاری و برای شرکت های حمل و نقل عمومی جریمه های سنگین صادر شده است، اظهارکرد: مسافران بین شهری می توانند در صورت عدم توقف ناوگان حمل و نقل عمومی برای ادای فریضه نماز، می توانند در طی شبانه روز شکایت خود را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ مطرح نموده تا در اسرع وقت رسیدگی لازم صورت گیرد.

به گفته وی، ۲۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران در نظر گرفته شده که از ۱۷ مهر تا سوم آبان ماه به زائران خدمات دهی خواهند کرد.