شناسهٔ خبر: 73861 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تسطیح و رگلاژ راه‌های روستایی چاراویماق آذربایجان شرقی

شن ریزی سرپرست راهداری و حمل ونقل جاده ای چاراویماق از شن ریزی، زیرسازی، تسطیح و رگلاژ راه های روستایی به منظور تسهیل در عبور و مرور روستائیان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومى اداره کل راهدارى وحمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی، عبدالرضا جبارى در جریان بازدید از راه های روستایی شهرستان چاراويماق با اشاره به اینکه عملیات شن ریزی و زیرسازی راه روستایی «عموغلى ـ دوزايچى» با همكارى اداره صمت تكميل شده است، اظهار کرد: زیرسازی راه مذکور با هدف ایجاد بستر مناسب راه های ارتباطی و تردد آسان و ایمن انجام شده است.

وی به وضعیت نامطلوب راه روستایی «عموغلى ـ دوزايچي» اشاره کرد و افزود: اهالی روستای مذکور در فصل زمستان برای عبور و مرور با مشکل جدی مواجه بودند و با اجرای شن ریزی و زیرسازی مسیر برای عملیات آسفالت آماده شده است.

سرپرست راهداری وحمل ونقل جاده ای چااویماق   تصریح كرد: راه روستایی «عموغلى- دوزايچى» به طول ١٣ کیلومتر برای تردد بیش از ٧٠٠ خانوار در شهرستان چاراويماق انجام شده است.

وى با تاکید براینکه ایجاد راه ارتباطى نقش مهمی در توسعه روستاها دارد، بیان کرد: زیرسازی راه روستایی «زرين ده - چرچرا» با همكارى بخشدارى و اداره راهدارى وحمل ونقل جاده ای چاراويماق به طول ۱۲ كيلومتر براي عمليات آسفالت و بهره برداري بيش از ۳۰۰خانوار انجام شده است.