شناسهٔ خبر: 73882 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور محمد جواد فدايي استاندار كرمان

پروژه‌های بهسازی و روكش آسفالت راه‌های روستايی ارزوئيه كرمان افتتاح شد

افتتاح راه بهسازي، لكه گيري و روكش آسفالت محورهاي روستايي ارزوئيه، چيل آباد، صوغان، وكيل آباد و ... در منطقه جنوب غربي استان با حضور دكتر محمد جواد فدايي استاندار كرمان و جمعي از مسئولين استاني و محلي افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمان، با بيان اين مطلب گفت:  انجام اين عمليات كه در يك دوره زماني ۹ ماهه به طول انجاميد  شامل: روكش آسفالت،  بهسازي و ايمن سازي قطعه اي از محور ارزوئيه- چيل آباد به طول هفت و نيم كيلومتر و دولت آباد- صوغان به طول ده و نيم كيلومتر بودكه با صرف اعتباري بالغ بر ۸ ميلياردو ۴۰۰ ميليون ريال از محل اعتبارات ملي به پايان رسيد.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان افزود: شهرستان ارزوئيه در فاصله ۲۷۰ كيلومتري جنوب غربي مركز استان قرار دارد و با رونق محصولات كشاورزي مانند مركبات و خرما، همجواري اين شهرستان با شهرستان هاي بافت، سيرجان و استان هرمزگان باعث ايجاد ترافيك قابل توجهي در راههاي شهرستان ارزوئيه شده است، لذا بهسازي جاده هاي منطقه ارزوئيه همواره در دستور كار اداره كل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان قرار د ارد.