شناسهٔ خبر: 73919 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۲هزارحلقه لاستیک بین رانندگان سیستان و بلوچستان توزیع شد

لاستیک سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از توزیع ۳۲هزار و ۷۷۲ حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی بین رانندگان اتوبوس و کامیون های برون شهری این استان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: این اقدام در راستای رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان و با انجام پیگیری های لازم توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و از طریق همکاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

وی گفت: به منظور رفع مشکل رانندگان برنامه ریزی لازم جهت توزیع لاستیک بین رانندگان خودروهای جاده ای صورت گرفته بطوری که فعالان این حوزه می توانند لاستیک مورد نیاز خود را از طریق ثبت درخواست در سامانه توزیع لاستیک و اخذ حواله از محل های اعلام شده، دریافت کنند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از اختصاص سهمیه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان و معرفی عاملان فروش، رانندگان می توانند بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان جهت دریافت حواله با در دست داشتن برگ سبز ناوگان و کارت ملی مالک نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز اقدام نمایند.

کرد در پایان تصریح کرد: رانندگان حمل و نقل جاده ای می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد، نظر و شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و سامانه تلفن گویای ۱۴۱ به ما انعکاس دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.