شناسهٔ خبر: 73952 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

۱۰۰ مجوز جدید برای پروازهای اربعین صادر شد/ افزایش پروازها به ۱۴۸۳ سورتی

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور حدود ۱۰۰ مجوز جدید برای پروازهای فوق العاده اربعین خبر داد.

رضا جعفرزاده، سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدورحدود ۱۰۰ مجوز جدید پرواز فوق العاده اربعین خبر داد و گفت: با این حساب تعداد مجوزهای صادر شده برای اربعین از هزار و ۳۸۵ مجوز به هزار و ۴۸۳ مجوز پرواز رسیده است.

وی ادامه داد: این مجوزها برای ۱۱ شرکت داخلی و هواپیمایی العراقیه عراق صادر شده است.

جعفرزاده با اشاره به توافق ایرلاین ها برای ثابت نگه داشتن قیمت پرواز اربعین نسبت به سال گذشته گفت: طبق توافق شرکت های هواپیمایی، بلیط پرواز دو طرفه تهران-نجف-تهران و تهران-بغداد-تهران دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پرواز مشهد-نجف-مشهد و مشهد-بغداد-مشهد دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی افزود: همچنین قیمت بلیط یکطرفه میان تهران، نجف و بغداد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و میان مشهد، نجف و بغداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. قیمت بلیط سایر شهرستان ها نیز مانند بلیط از مبدا تهران است، اما بلیط دو طرفه در مسیر کرمانشاه-نجف-کرمانشاه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در انتها با اشاره به نظارت این سازمان بر بازار بلیط پروازهای اربعین و برخورد با تخلف های احتمالی گفت: امکان اصالت سنجی این بلیط ها بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری و سایت انجمن شرکت های هواپیمایی وجود دارد. همچنین زائران در صورت مشاهده تخلف می توانند این مساله را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir پیگیری کنند.