شناسهٔ خبر: 74117 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان همدان؛

افزایش نرخ حمل و نقل اجتناب ناپذیر است

پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: افزایش نرخ حمل و نقل به ویژه در حوزه سیمان اجتناب ناپذیر است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده در نشست هم اندیشی و بررسی نرخ حمل محمولات سیمان در مناطق مختلف کشور که با حضور مسئولان استان های تهران، مرکزی، مازندران، لرستان، کرمانشاه، کردستان، البرز و همدان برگزار شد، با بیان اینکه سیمان سهم بزرگی از تولیدات استان را به خود اختصاص داده و سالانه مقدار بسیاری از این محصول در استان تولید و به خارج صادر می شود، اظهار داشت: یکسان سازی نرخ حمل محمولات سیمان در این بین موضوعی مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تولید سیمان در استان از تقاضا بیشتر است گفت:  مشکلی در خصوص بارنامه و تعرفه ها نداریم اما دریافت مبالغ پشت بارنامه موجب افزایش قیمت سیمان و فشار بر مردم شده است.

پناهنده به هزینه حمل و نقل سیمان اشاره کرد و افزود: متأسفانه خریداران سیمان انتخاب شده هستند و این موجب ایجاد پاره ای مشکلات شده است.

وی ادامه داد: جدای از این مسأله ما خواهان این هستیم که همه کارخانه ها به یک تعرفه حمل، طبق عقل و منطق برای جابجایی سیمان برسند.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: ما خواستار وحدت رویه در این خصوص هستیم و انتظار داریم با همفکری، تعامل و توافق و با توجه به تعرفه های تجاری نرخ را تعیین کنیم.