شناسهٔ خبر: 74126 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان تأکید کرد

ضرورت هم افزایی در طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی گیلان/ تسهیل حضور سرمایه گذاران با اجرای طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی

جلسه مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: در طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی گیلان هم افزایی دستگاه های مرتبط ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا آبایی در حاشیه دهمین جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل گیلان اظهار داشت: با اجرای طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی در طول ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی  گیلان می توان حضور و نظارت موثری داشت.

وی خاطرنشان کرد: طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی نقطه عطفی در ساماندهی و مدیریت به منظور استفاده بهتر مناطق ساحلی است که علاوه بر صیانت از مناطق ساحلی، شرایط را برای حضور سرمایه گذاران تسهیل کنیم.

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به اهتمام و هم افزایی دستگاه های مختلف گیلان  در طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی  تصریح کرد: با همدلی و هماهنگی بیشتر تمامی دستگاه های استان می توان از استفاده غیر صحیح از منابع استان جلوگیری کرد و علاوه بر جلوگیری از موازی کاری دستگاه ها، به پیشبرد اهداف طرح طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی  نیز کمک کرد.

علی اوسط اکبری مقدم؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه سواحل استان گیلان یک مزیت بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: استان گیلان دارای نوار ساحلی بسیار زیادی بوده و وجود دریا و سواحل اشتغال بسیار زیادی را برای مردم این استان ایجاد کرده است.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی با اشاره به مدیریت یکپارچه سواحل استان‌های شمالی گفت: طرح مدیریت یکپارچه سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان، گلستان و مازندران در حال تهیه بوده و بر اساس این طرح مدیریت یکپارچه سواحل دریای خزر در اختیار سازمان بنادر و دریانوردی قرار می‌گیرد