شناسهٔ خبر: 74146 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

به خاطر شیوه مدیریت جابجایی زائران اربعین حسینی صورت گرفت:

بازرس سازمان بازرسی کل کشور از اقدامات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تقدیر کرد

ساختمان سازمان راهداری بازرس كل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور از تلاش‌های رئیس، مدیران و کارکنان سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در برنامه‌ریزی، هدایت و جابه جایی زائران اربعین حسینی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری  و حمل‌ونقل جاده‌ای، بازرس كل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور و هيأت همراه ضمن بازدید از مرکز فرماندهي حمل و نقل زائران اربعين حسيني در جریان روند هدایت و کنترل پایانه‌های مرزی و تردد اتوبوس‌ها در مرزها قرار گرفت و این روند را مطلوب ارزیابی کرد.

 امیری بازرس كل حوزه راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های به عمل آمده از سوی رئیس، مدیران و کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در برنامه‌ریزی و هدایت جابجایی زائران اربعین حسینی اظهار داشت: براساس فرموده مقام معظم رهبری، این حرکت‌ها ناشی از مغناطیس حسینی است که علیرغم شرایط موجود و تحریم‌های صورت گرفته، بالغ بر ۳/۵ میلیون نفر زائر به عتبات عالیات عزيمت می‌کنند که در دنیا واقعه اي بی‌نظیر است.

وی افزود: در عملیات عظیم جابه‌جایی زائران، همه دستگاه‌ها دست به دست هم داده و اقدامات خوبی تاکنون انجام شده است و با برنامه‌ریزی دقیق و پیش‌بینی‌های انجام شده، جابه‌جایی زائران در مرزها ساماندهی شده و در حال حاضر کنترل ورودی‌ها و خروجی‌ها در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها با کمک راهداران تلاشگر انجام می‌شود.

بازرس كل حوزه راه و شهرسازی بازرسی کل کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به رشد ۷۵ درصدی ترددها نسبت به سال گذشته، رسیدگی به امکانات و تجهیزات مورد نیاز زائران در مسیرهای سفر و پایانه‌های مرزی می‌بایست بیشتر مدنظر قرار گیرد و به مسائل و مشکلات موجود رسیدگی شود.