شناسهٔ خبر: 74186 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

چهارمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان با حضور استاندار برگزار شد

جلسه مدیر کل راه و شهرسازی گلستان از برگزاری چهارمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی در سال جاری با حضور حق شناس استاندار گلستان و سایر اعضاء شورا خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، «حسين محبوبي» رئیس شورای هماهنگي امور راه و شهرسازي استان در گفت‌وگو با پایگاه خبری این اداره کل  بیان داشت در این جلسه به موضوعات مختلفی درحوزه حمل ونقل هوایی، ریلی، جاده‌ای، دریایی و پروژه‌های در دست اقدام پرداخته شد.

حق شناس استاندار گلستان در این جلسه بیان داشت: پیشرفت استان ارتباط مستقیمی با توسعه و ارتقای زیر ساخت‌های استان دارد که خوشبختانه استان گلستان از این نظر دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است که باید در این خصوص نهایت استفاده و بهره‌بردای انجام گردد که می‌طلبد با نشست‌های تخصصی و برنامه‌ریزی مناسب در این مسیر گام برداریم.

در این نشست هرکدام از مدیران حاضر به برنامه‌ها و چشم‌اندازهای دستگاه خود پرداختند و گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود را به شورا ارائه کرد.

گفتنی است: شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی از مدیران کل فرودگاه ها، راه آهن شمال شرق ۲، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هواشناسی، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، طرح‌های شرکت ساخت و توسعه استان، بنادر و دریانوردی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ،هواپیمایی هما،مدیریت امور شعب بانک مسکن و مدیر کل راه وشهرسازی بعنوان رییس شورا در استان تشکیل می شود.