شناسهٔ خبر: 74238 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۱۸ درصدی در پروژه بهسازی معابر شیرآباد زاهدان

شيرآباد مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پیشرفت ۱۸ درصدی در پروژه بهسازی معابر مسیل دو طرف شیرآباد زاهدان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، ظهر امروز مورخ ۹۸/۷/۲۸ یار محمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی،  اکبری مدیر کل راه و شهرسازی، صادقی شهردار منطقه ۴ زاهدان،  مهدیارمعاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان از روند اجرای پروژه بهسازی معابر دو طرف مسیل شیرآباد زاهدان بازدید کردند.

عطاء اله  اکبری در حاشیه این بازید گفت: تقریباً ۴۵ روز پیش با حضور جمعی از مسئولان استانی و كشوري عملیات اجرایی پروژه بهسازی معابر دو طرف مسیل شیرآباد آغاز شد که  در این مدت ۸۰۰ متر مربع خاکبرداری و نخاله های موجود ساختمانی برداشت و حمل شده است.

  وي در ادامه افزود:  همچنین تحکیم بستر مراحل زیر سازی براي جدول گذاری و آسفالت  انجام گرفته و در مجموع این پروژه ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تصريح كرد: این پروژه به طول ۱۳۲۰ متر و ۲۶۴۰۰ متر مربع سطع معابر با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال در حال انجام است .

همچنين یار محمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از این بازدید بررسی مشکلات و نارسائی های موجود از جمله معارضان  املاک و مساکن موجود در مسیر این پروژه و رفع آنها  با هماهنگی های لازم با سازمان ها و ادارات مرتبط تا ان شاء ا.. کار این پروژه بدون وقفه انجام گیرد.