شناسهٔ خبر: 74304 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشریح برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

ديدار مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر استان را مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این مجموعه عنوان کرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی،  سیدمحسن حمزه‌لو از پیگیری و هماهنگی‌های لازم براي سرعت‌دهی در روند اجرای پروژه‌های ساخت و توسعه راه‌های استان خبر داد و گفت: در روزهای آینده ۶ کیلومتر از طرح ملی احداث بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب به بهره برداری می‌رسد و پیش‌بینی شده که با تکمیل این بزرگراه آمار تصادفات جاده‌ای استان کاهش چشم‌گیری داشته باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی  یادآور شد: تکمیل کریدور غرب کشور در حوزه آذربایجان غربی و ارتقای شاخص توسعه جاده‌های استان در  اولویت‌ اجرای پروژه‌ها قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج مهدی قریشی نیز در این دیدار با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان یک دستگاه اجرایی با حجم کارهای بزرگ و مختلف در زمینه‌های شهرسازی، راهسازی، ساخت ساختمان‌های عمومی و دولتی، واگذاری زمین و حفاظت از اراضی ملی و دولتی فعالیت دارد، گفت: انتظار می رود که افزایش ضریب ایمنی جاده‌های استان به عنوان یک مطالبه‌ی عمومی مورد توجه ویژه‌ی مدیریت جدید اداره کل راه و شهرسازی استان باشد.

وی همچون هميشه مدیران را به تقوای الهی دعوت کرد و خواستار خدمت‌رسانی به مردم، رعایت عدالت و شایسته‌سالاری در دستگاه‌های اجرایی شد.