شناسهٔ خبر: 7434 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معصوم در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

همایش سراسری دادستان‌های عمومی، انقلاب و نظامی با حضور آخوندی/ نیازمند دستیابی به راهکارهای مبارزه با زمین‌خواری هستیم

سخنرانی وزیر راه و شهرسازی در یازدهمین همایش سراسری دادستانهای کل کشور مشاور حقوقی و نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که وزیر راه و شهرسازی در همایش سراسری دادستان‌های عمومی، انقلاب و نظامی کشور سخنرانی خواهد کرد گفت: امیدواریم به راهکارهایی برای مبارزه با زمین‌خواری و مفاسد حوزه اراضی املاک دست یابیم.

حسین معصوم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در یازدهمین همایش سراسری دادستان‌های عمومی، انقلاب و نظامی کشور اظهار کرد: با هماهنگی دادستان کل کشور همایشی با عنوان مذکور در مشهد ترتیب داده شد تا بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان محیط زیست و شهری کشور در تاریخ ۱۲ اسفند سال گذشته مبنی بر مبارزه با زمین خواری، به راهکارهایی برای مبارزه با این پدیده و مفاسد حوزه اراضی املاک با همکاری قوه قضاییه دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی به عنوان سخنران به این همایش دعوت شده است ادامه داد: قطعا هرچه تعامل با دستگاه قضایی بیشتر شود نتایج مطلوب‌تری حاصل می‌شود.

مشاور حقوقی و نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال اظهار امیدواری کرد که برگزاری این جلسات منجر به دستیابی به اهداف مورد نظر برای مبارزه با زمین خواری و آنچه که مد نظر رهبری در این زمینه است شود.

این همایش با موضوع تمهیدات لازم در جهت اجرای قانون جدید آیین‌ دادرسی کیفری، بررسی ظرفیت‌های قانونی در جهت مبارزه با تصرفات و تغییر کاربری اراضی دولتی، منابع طبیعی و کشاورزی برگزار می‌شود./

نظر شما