شناسهٔ خبر: 74354 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دریافت ۳۵ فقره سند تک برگ اراضی ملی

سند رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سقز با اشاره به جدیت در رفع تصرفات اراضی ملی گفت : در نیمه اول امسال ۳۵ فقره سند تک برگ برای اراضی ملی حوزه این شهرستان دریافت شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان کردستان ، باقی رحمانپور اظهار داشت : یکی از اولویتهای که با جدیت تمام و هماهنگی لازم با ارگانهای مربوطه مورد نظر راه و شهرسازی است.حفاظت از اراضی ملی ، رفع تصرفات و همچنین سنددار کردن و گرفتن اسناد تک برگ برای این اراضی است که امسال خوشبختانه تاکنون با تلاش مجموعه همکاران واحدهای حقوقی و حفاظت اراضی اقدامات خوبی انجام شده که می توان به دریافت ۳۵ فقره سند تک برگ و رفع تصرف از ۱۴ هزار و ۶۰۰ متر مربع از اراضی ملی اشاره کرد.

رحمانپور افزود :در همین بازه زمانی تعداد ۷۶ پرونده اراضی تصرفی تکمیل و ثبت کرده و جهت تعیین تکلیف نهایی به اداره کل ارجاع شده است.

وی از پاسخگویی به استعلامات ادارات برای تعیین و مشخص نمودن اراضی ملی و ملکی ،انتقال اراضی ،مشخص کردن کدutmبه عنوان یکی از اقدامات حوزه کاری خود همکارانش نام برد.

رئیس راه و شهرسازی سقز اضافه کرد: در بخش اجرایی نیز اقدامات خوبی در نیمه اول امسال انجام شده که می توان به نظارت بر حسن اجرای عملیات احداث بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی و تلاش در جهت رفع مشکلات و پیگیری امورات آن از جمله پروانه ساختمانی و امتیازات آب و برق نظارت بر احداث ساختمان فرمانداری و شرکت در جلسات کارگاهی به منظور شروع به کار مجدد، پیگیری امورات مربوط به مرکز آموزشی شماره ۲ فنی و حرفه ای سقز اشاره کرد.