شناسهٔ خبر: 74393 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رضایت کامل زائران اربعین حسینی(ع) از بخش حمل و نقل جاده‌ای گلستان

ایوب میرشاهی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با قدردانی از تلاش تمام دست‌اندرکاران جابه‌جایی زائران اربعین استان، گفت: به دلیل همکاری های متقابل و نظارت مستمر شرکت ها و صنوف بخش حمل و نقل جاده‌ای، اداره کل و دستگاههای نظارتی، شاهد رضایت زائران استان از عملکرد این بخش در ایام اربعین حسینی (ع) بودیم.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "ایوب میرشاهی" امروز چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل متبوع اظهار داشت: با توجه به اعلام عمومی سامانه ۱۴۱ براي دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات زائران و حضور ۹ اکیپ نظارتی در استان‌های همدان و مرز مهران، شکایتی از سوی زائران اربعین دریافت نشد.

به گفته وی، پیش بینی ها و تدارکاتی که در قبل و حین سفر اربعین برای ایمنی ناوگان، نظارت بر رعایت نرخ ها و حقوق مسافر شد، رضایتمندی زائران استان را از خدمات بخش حمل و نقل جاده‌ای به همراه داشت.

میرشاهی، اجرای طرح جابه جایی زائران اربعین امسال را موفقیت‌آمیز بیان کرد و گفت: از آغاز اجرای طرح ۷۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای رفت و برگشت زائران از استان به مرز مهران اعزام شدند و همچنان نیز، جابه جایی زائران  به صورت جزئی ادامه دارد.