شناسهٔ خبر: 74455 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

دومین کنفرانس ملی تاب‌آوری شریان‌های حیاتی و زیرساخت‌های عمرانی برگزار می‌شود

پوستر دومین کنفرانس ملی تاب‌‌آوری شریان‌های حیاتی و زیرساخت‌های عمرانی ۳ و ۴ دی‌ماه ۱۳۹۸ در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی جنوب‌شرق کشور برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند تا اول آذرماه مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین کنفرانس ملی تاب‌آوری شریان‌های حیاتی و زیرساخت‌های عمرانی به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ۳ و ۴ دی ماه امسال در استان کرمان برگزار می‌شود.

محورهای همایش فوق شاملِ توسعه پایدار شهری (تاب‌آوری اجتماعی، تاب‌آوری اقتصادی، تاب‌آوری زیست‌محیطی)، بهسازی و مقاوم‌سازی، تاب‌آوری شریان‌های حیاتی، تاب‌آوری سازه‌ها و سیستم‌ها، مصالح و فناوری‌های نوین، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، و حمل و نقل است.

مهلت پذیرش مقالات تا اول آذرماه امسال است و اعلام نتایج داوری مقالات نیز ۲۰ آذرماه اعلام شده است. بر اساس اعلام برگزار کنندگان همایش به شرکت‌کنندگان در همایش فوق گواهینامه معتبر ارایه می‌شود.

علاقمندان می‌توانند مقالات خود را به نشانی کرمان، ‌خیابان شهید کامیاب، خیابان شهید رضوانی‌نژاد، دفتر مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی جنوب شرق ارسال کنند.