شناسهٔ خبر: 74477 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاري دوره آموزشي آشنايي با كنوانسيون هاي ايمني و آلودگي محيط زيست دريا در بندر نوشهر

نوشهر نخستین دوره آموزشی منطقه ای آشنایی با کنوانسیون های ایمنی ، آلودگی و مسئولیتی با حضور کارشناسان حقوقی سازمان مرکزی و بنادر شمالی در بندر نوشهر برگزار شد .

  به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر ودریانوردی استان مازندران ،محمد تقی انزان پور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران،روز چهارشنبه در آیین گشایش این دوره آموزشی طی سخنانی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری چنین کارگاه هایی زمینه آشنایی  هر چه بیشتر کارشناسان حقوقی با کنوانسیون های بین المللی مرتبط با حقوق دریا و مسایل زیست محیطی و آلودگی فراهم شود.

     بر اساس  این گزارش، در این دوره آموزشی که طی روزهای 1و2 آبان ماه  و با حضور مسئولان و کارشناسان حقوقی سازمان مرکزی و بنادر نوشهر، امیر آباد و انزلی به میزبانی بندر نوشهر در حال برگزاری است مفاهیم و موضوعاتی مانند جایگاه محیط زیست در حقوق بین الملل، معرفی کنوانسیون 1982 ، حفاظت از محیط زیست دریا در کنوانسیون1982، نحوه انعقاد،تدوین واصلاح کنوانسیون ها و قراردادهای بین المللی و صلاحیت های دولت در قبال این کنوانسیون ها و... مورد بحث وتبادل نظر قرارخواهد گرفت .