شناسهٔ خبر: 74522 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ورود مسافران پاکستانی از پایانه مرزی میرجاوه نسبت به سال قبل ۸۱ درصد افزایش یافت

میرجاوه سرپرست اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده ای استان سيستان و بلوچستان از ورود ۱۴۵ هزار و ۸۶۲ مسافر پاکستانی از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهرماه از پايانه مرزي ميرجاوه به کشور خبر داد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۱ درصد افزايش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: بیشترین ورودی ثبت شده مسافران طی این مدت در پایانه مرزی میرجاوه با ۱۱۱ هزار و ۳۴۴ نفر به بازده زمانی یکم شهریورماه تا اوایل آبان ماه همزمان با محروم و صفر اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۱۱ هزار و ۳۴۴ مسافر وارد شده به کشور در ایام فوق تعداد ۵۲ هزار و ۳۹۲ نفر از زائران پاکستانی در این مدت توسط هزار و ۱۹۵ دستگاه اتوبوس جهت عزیمت به عتبات عالیات  وارد پایانه مرزی میرجاوه شدند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در پایان افزود: همچنین ۵۷ هزار و ۹۵۲ زائر پاکستانی پیاده در این مدت از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شدند که بعد از ورود، جابجایی آنان با هزار و ۳۴۰ دستگاه اتوبوس ایرانی به مقصد مرزهای غربی کشور انجام شده است.