شناسهٔ خبر: 74526 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی و آسفالت ۲۳ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان اصلاندوز اردبیل

خطکشی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲۳ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان اصلاندوز بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل،علی رحمتی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مرزی اصلاندوز گفت: ۲۳ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستائی شهرستان اصلاندوز لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل افزود: بیش از ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز تجدید خط کشی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ارتقای ایمنی محور‌ها را از اولویت‌های مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: ۱۳۰ کیلومتر رفع افتادگی شانه راه در محور سربند به زیوه توسط راهداران پرتلاش شهرستان پارس آباد انجام شده است.

رحمتی افزود: چارت تشکیلاتی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مرزی اصلاندوز در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در دست اقدام است که امیدواریم با اختصاص زمین و مکان مناسب احداث ساختمان این اداره را به زودی آغاز کنیم.

مینائی، فرماندار شهرستان اصلاندوز نیز با قدردانی از تلاش‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در حوزه اصلاندوز بر بهسازی راه‌های روستایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: همه تلاش ما این است که با تخصیص و جذب به موقع اعتبارات راهداران را در خدمت رسانی به مردم یاری کنیم.

وي تصریح کرد: امسال از محل اعتبارات شهرستانی اصلاندوز ۸۶۰ میلیون تومان به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختصاص یافته است.