شناسهٔ خبر: 74528 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه جائی بیش از یک میلیون و ۲۲۲ هزار نفر مسافر در استان اردبیل

اتوبوس معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابه جائی یک میلیون و ۲۲۲ هزار نفر مسافر در استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از پایانه مسافری شهرستان پارس آباد افزود :از این میزان مسافر ۶۱۵ هزارو ۷۰۲ نفر توسط اتوبوس،۱۳۷هزارو۹۶۹ نفر مسافر با مینی بوس و ۴۶۸هزارو۸۶۱ نفر مسافر توسط ناوگان عمومی سواری در ۷ ماه گذشته به شهرهای مختلف جابجا شده اند.

وی فعالیت ۵۹ شرکت مسافربری در استان اردبیل را خاطرنشان کرد و گفت:ناوگان حمل و نقل عمومی استان کمترین میزان تخلفات و تلفات را دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تعداد ناوگان عمومی مساقری استان اردبیل را هزارو ۱۸۰ دستگاه بیان کرد و افزود:از این میزان ۵۷۱ دستگاه سواری،۳۶۸ دستگاه اتوبوس و ۲۴۱ دستگاه نیز مینی بوس است.

شیرین زاده سفر با ناوگان عمومی مسافربری را ارزان و ایمن دانست و افزود:در قالب کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ به تخلفات مطرح شده در حوزه های ایمنی و ترافیک،مسافر و کالا رسیدگی می شود.

وی گفت:هموطنان عزیز و مسافران  می توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت های مسافربری از طریق سامانه های ۱۰۰۰۱۴۱، شهراه و با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند.