شناسهٔ خبر: 74551 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل «هما» در استان گیلان:

پرواز اصفهان-رامسر-اصفهان برقرار شد

َATR مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در استان گیلان از برقراری دو پرواز هفتگی میان رامسر و اصفهان خبر داد.

مجید دهقانی، مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در استان گیلان که ریاست شعبه رامسر این شرکت هواپیمایی را نیز بر عهده دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از برقراری پرواز اصفهان-رامسر-اصفهان توسط ایران‌ایر خبر داد و گفت: این پرواز دو روز در هفته، در روزهای یکشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پرواز اصفهان-رامسر-اصفهان توسط ناوگان ATR۷۲-۶۰۰ «هما» انجام می‌شود، ادامه داد: این پرواز روزهای یکشنبه ساعت ۹ صبح اصفهان را ترک کرده و در ساعت ۱۰:۳۵ در رامسر به زمین می‌نشیند. هواپیما مجددا ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه رامسر را به مقصد اصفهان ترک می‌کند. در روزهای چهارشنبه نیز هواپیما ساعت ۷:۲۰ دقیقه صبح اصفهان را ترک کرده، و پس از فرود در ساعت ۸:۵۵ در رامسر، در ساعت ۹:۳۰ دقیقه به سمت اصفهان پرواز می‌کند.

دهقانی با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش پروازهای ایران‌ایر در فرودگاه رامسر گفت: در حال بررسی و رایزنی با آژانس‌های مسافرتی هستیم تا در صورت وجود تقاضا، بین دو شهر رامسر و تبریز نیز پرواز برقرار کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر، «هما» در فرودگاه رامسر، به غیر از اصفهان، روزانه یک پرواز به مقصد تهران دارد که این پرواز نیز توسط ATR انجام می‌شود.

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در استان گیلان در پایان گفت: با توجه به احداث باند جدید در فرودگاه رامسر و همچنین بعد مسافت بین رشت و رامسر، به دنبال تعریف یک چارت سازمانی جدید و ایجاد یک شعبه مستقل در فرودگاه رامسر هستیم.

لازم به ذکر است که به گفته سعدالله وطن‌خواه، مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران، با اضافه شدن اصفهان به مقاصد پروازی فرودگاه رامسر، در حال حاضر ۱۸ پرواز هفتگی در این فرودگاه انجام می‌شود.