شناسهٔ خبر: 74768 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف ۶۰ هزار متر مربع از اراضی ملی داخل حریم شهر کامیاران

رفع تصرف رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کامیاران از رفع تصرف ۶۰ هزار و ۸۷۲ متر مربع از اراضی ملی داخل حریم کامیاران خبر داد .

 به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان کردستان ، مجتبی چقازردی گفت : از ابتدای امسال تا پایان شهریور اسناد تک برگ ۱۲ هزار و ۷۵ متر مربع از اراضی ملی و بالغ بر ۱۰۴ هکتار از اراضی داخل حریم دریافت شده است .

چقازردی با اشاره به رفع تصرف از ۶۰ هزار و ۸۷۲ متر مربع از اراضی ملی عنوان کرد : علاوه بر این موارد ۲۷ هزار و ۳۲۲متر مربع اراضی ملی تصرف شده نیز شناسایی شد .

وی در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه راه روستایی پرداخت و گفت : در نیمه اول سال جاری ۹ پروژه راه روستایی در کامیاران فعال بوده که تعدادی از انها همچون پروژه های کوره دره سفلی و علیا ، دره ویان علیا و کره گل ، الک کهنه به اتمام رسیده و بقیه پروژه ها نیز با پیشرفت مناسب در حال اجرا می باشند .

چقازردی از آماده سازی شهرک بعثت فاز ۲ ، آماده سازی فاز ۱ شهرک بعثت با اجرای زیرسازی و جدول گذاری و بیس تا مرحله آسفالت ، پروژه تجاری مسکن مهر سایت ۳ و پروژه های مسکن مهر سایت ۲ نیز خبر داد.