شناسهٔ خبر: 74783 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه جایی ۱۱۹ هزار تن کالا و بار در شهرستان مشگین شهر

کامیون رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای مشگین شهر گفت: ۱۱۹ هزار و ۴۳۱ تن کالا و بار از اين شهرستان در ۷ ماه گذشته جابه جا شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اربیل، رضا فرج پوردر بازدید از شرکت‌های حمل ونقل مشکین شهر با بیان اینکه این میزان جابه‌جایی کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۷/۱۰ درصد افزایش نشان می دهد افزود: ۷ شرکت حمل ونقل کالا ،بار ومسافر در حوزه شهرستان مشگین شهر فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۱۶۸ هزار و ۸۰۹ نفر مسافر نیز از شهرستان مشگین شهر جابجا شده گفت:در جابجایی مسافر نیز نسبت به ۷ ماهه سال گذشته ۷ درصد رشد داشتیم.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر از شناسایی، قلع وقمع و جلوگیری از ۱۶۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وسازهای غیر مجاز درشهرستان مشگین شهر خبر داد و افزود: با فعالیت گشت راهداری در محورهای مواصلاتی با حکم قضایی ۱۱۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ ،با دستور قضایی  ۱۵ مورد تخریب انجام،با همکاری عوامل نیروی انتظامی از ۳۵ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری بعمل آمده و هم چنین ۱۵۰مورد مجوز ساخت و ساز در مدت یاد شده درشهرستان مشگین شهر صادر شده است.

فرج پور نصب ۸ سرعت گیر پلاستیکی ،۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع برداشت و پاکسازی نخاله در بزرگراه و جاده قدیم مشگین شهر، تعمیر ۱۲ دستگاه ابنیه فنی ،نصب ۴ نرده پل و پاکسازی و علف چینی ۸۰ دستگاه از نرده پل ها  را از مهمترین اقدامات راهداری در ۷ ماه گذشته برشمرد و تصریح کرد:۸۰ عدد تابلوو بنرغیر مجاز نیز از سطح جاده های شهرستان مشگین شهر برچیده شده است.