شناسهٔ خبر: 74796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری كميسيون ماده ۵ استان اصفهان

کمیسیون 5 در جلسه كميسيون ماده ۵ اين هفته استان اصفهان طرح تفصيلی شهر گوگد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان، در جلسه كميسيون ماده ۵ استان كه به رياست حجت الله غلامي معاون هماهنگي امور عمراني استانداري و با حضور حميدرضا اميرخاني مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان و ديگر اعضا برگزار شد، طرح تفصيلي شهر گوگد شهرستان گلپايگان مورد بررسي قرار گرفت.

طرح جامع اين شهر در سال ۸۹ ابلاغ شده و قرار داد طرح تفصيلي آن در سال ۹۵ منعقد شده است.

حجت الله غلامي معاون هماهنگي امور عمراني در اين جلسه گفت : لازم است تا پتانسيل‌هاي شهر گوگد شناسايي و متناسب با ظرفيت هاي موجود اقداماتي در جهت پيشرفت شهر به لحاظ اقتصادي انجام پذيرد.

همچنين در اين جلسه ۹ مورد از موارد اصلاح،تعيين و دقيق سازي خط بدنه،تقليل ويا تعريض عرض گذر، درخواست افزايش ارتفاع ،حذف و يا اضافه كردن گذر وتغيير كاربري مربوط به شهر فريدونشهر نيز مورد بررسي قرار گرفت.

 سپس جلسه كارگروه تخصصي زيربنايي، توسعه روستايي ، عشايري ، شهري و آمايش سرزمين و محيط زيست استان با حضور كليه اعضا از دستگاه‌هاي اجرايي استان برگزار شد كه معاون هماهنگي امور عمراني استانداري در ابتداي جلسه از اعضا خواست تا ضمن حساسيت به موراد مطروحه، موضوعاتي كه به جمع بندي نمي رسد و يا مخالفت مي شود به صراحت اعلام گردد تا مردم تكليف خود را بدانند و از طرفي با پاسخ صريح به درخواست‌هاي منفي اجازه طرح مجدد داده نشود.