شناسهٔ خبر: 74797 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور فعال راه شهرسازی استان اصفهان در نمايشگاه كامپيوتر استان

امیرخانی اصفهان اداره كل راه شهرسازی استان اصفهان در نمايشگاه كامپيوتر ، اتوماسيون اداری، مخابرات و استارتاپ كه در نمايشگاه بين‌المللی اصفهان در حال برگزاری است حضور فعالی دارد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه وشهرسازي استان اصفهان، حميدرضا اميرخاني مديركل و رئيس كارگروه توسعه خدمات الكترونيكي اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان از بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي اتوكام (كامپيوتر و اتوماسيون اداري، مخابرات و استارتاپ) در نمايشگاه هاي بين المللي اصفهان بازديد كرد.

اميرخاني ضمن حضور درغرفه اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان در پاويون دولت الكترونيك پس از بازديد از آخرين دستاوردهاي خدمات الكترونيك اداره كل در سه دسته G۴G (دولت به دولت) G۴B (دولت به پيمانكاران) و G۴C (دولت به شهروندان) افزود در سازمان هاي امروزي تصميم گيري مبتني بر داده يا همان مديريت داده محور است.

وي سامانه جامع آمار و اطلاعات مديريتي (داشبورد مديريتي) كه مراحل طراحي آن به پايان رسيده وبزودي مورد استفاده قرار مي‌گيرد را به عنوان سامانه اي كه در نوع خود در سطح وزارت راه و شهرسازي و چه در سطح دستگاه هاي اجرايي استان اصفهان كم نظير است خواند و هدف از پياده سازي اين سامانه را مديريت داده محور و رسيدن به آمار، گزارش هاي تحليلي برخط بهره مندي از اطلاعات سامانه هاي اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان عنوان كرد.

گفتني است غرفه دولت الكترونيك اداره كل راه و شهرسازي در نمايشگاه بين المللي اتوكام ۲۰۱۹ با ارائه خدمات متنوع مبتني بر فناوري اطلاعات مورد استقبال و بازديد استاندار اصفهان، مديران ارشد استاني، نمايندگان مجلس و جمعي از معاونين و روساي ادارات و كارشناسان اداره كل راه شهرسازي استان اصفهان قرار گرفت.