شناسهٔ خبر: 74878 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان اعلام کرد

انتشار سوالات و پاسخنامه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان مهر ۹۸

گزارش تصویری از آزمون ورود به حرفه مهندسی در هفت رشته در سراسر کشور دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در اطلاعیه ای خواست تا شرکت کنندگان در آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر امسال، اعتراضات خود را به نشانی azmoon@inbr.ir ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در اطلاعیه‌ای از شرکت کنندگان در آزمون ورود به حرفه مهندسی خواست تا درخواست بازنگری در سوالات و یا اعتراض‌های خود را به  نشانی azmoon@inbr.ir ارسال کنند.

پيرو اطلاعيه ۳۰ مهر ۹۸بدينوسيله به اطلاع كليه شركت‌كنندگان محترم آزمون‌هاي ورود به حرفه مهندسان مهرماه ۱۳۹۸ مي‌رساند: نمونه سوال‌ها و پاسخنامه‌هاي مربوط به كليه آزمون‌هاي ياد شده در سامانه آزمون‌ها به آدرس الكترونيكي inbr.ir درج شذ.

كليه داوطلبان می‌توانند از اين تاريخ و حداكثر تا روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۸/۲۲ درخواست‌های بازنگری در سوال‌ها يا اعتراضات خود را به طور مستدل و مستند، شفاف و صريح با ذكر منابع مربوطه، در قالب فايل ضميمه، تكميل و از طريق نشانی الكترونيكی azmoon@inbr.ir به اين دفتر ارسال کنند.

ضمنا به استناد مفاد مندرج در دستورالعمل و دفترچه‌هاي راهنمای ثبت نام و شركت در جلسه آزمون‌ها، كليه درخواست‌ها، در كميته‌هاي تخصصي مربوطه مطرح و مورد بررسي قرار گرفته و عنداللزوم نتيجه آن در كارنامه داوطلبان اعمال خواهد شد.