شناسهٔ خبر: 74945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای روکش آسفالت محور دامغان به معلمان

پخش قير رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان از اجرای مرحله دوم روکش آسفالت محور دامغان به معلمان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ، حسین ابوطالبی اظهار داشت : در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان دامغان  و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای مرحله دوم اجرای روکش آسفالت محور دامغان معلمان حوالی گردنه  رشم به طول ۶ کیلومتر انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از شرایط مهم برای تامین ایمنی حمل و نقل در راهها کیفیت اجرای عملیات راهداری و تجهیز و نصب علائم ایمنی مناسب در جاده هاست گفت : این پروژه در قالب قرارداد منعقد ه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در دو مرحله  اجرا گردید که در مرحله اول ۱۰ کیلومتر از محور مذکور روکش آسفالت شده است.

ابوطالبی در پایان گفت : شهرستان دامغان دارای بیش از ۴۸۵ کیلومتر بزرگراه ، راه اصلی و فرعی و ۴۳۷کیلومتر راه  روستایی است که به تناسب اعتبارات تخصیصی با لحاظ نمودن شرایط و اولویت‌بندی انجام شده عملیات روکش آسفالت محورهادر آن انجام می گیرد.