شناسهٔ خبر: 74950 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صبوری خبر داد:

احداث کلانتری ۱۳ شهر قم توسط اداره کل راه و شهرسازی استان

صبوری قم مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: کلنگ احداث کلانتری ۱۳ شهر قم واقع در خیابان خاکفرج زده شد که عملیات عمرانی آن ظرف مدت ۱۸ ماه توسط این اداره کل اجرا می شود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان قم بنا به ماهیت وظایف سازمانی خود، مسئول احداث و اجرای ساختمان های عمومی و دولتی شهر است.

وی افزود: براین اساس ساختمان هایی از قبیل اداره کل فنی و حرفه ای، بازرسی، دیوان محاسبات، اداره کل ثبت احوال در مجتمع ادارات، ایستگاه هواشناسی در جاده کوه سفید توسط این اداره کل ساخته شده است.

صبوری با بیان این که اداره کل راه و شهرسازی استان قم در سنوات گذشته اقدام به احداث کلانتری در سطح شهر نموده است، توضیح داد: در همین راستا کلنگ احداث کلانتری ۱۳ واقع در خیابان خاکفرج به تازگی زده شده است.

وی گفت: این اداره کل در زمینه برقراری آرامش، حفظ امنیت و سلامت اجتماعی و در راستای تعامل و همکاری و هم افزایی با فرماندهی نیروی انتظامی استان این اقدامات را انجام داده است.

وی در خصوص جزییات احداث کلانتری ۱۳ شهر قم توضیح داد: این کلانتری در خیابان خاکفرج نبش کوچه ۶۵ و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان احداث خواهد شد.

صبوری ابراز داشت: مساحت اجرای این پروژه در حدود ۱۴۰۰ متر مربع خواهد بود که در سه طبقه ساخته خواهد شد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم مدت زمان اجرای پروژه احداث کلانتری ۱۳ نیروی انتظامی حدود ۱۸ ماه خواهد بود.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان ساخت: امیدواریم با احداث کلانتری۱۳ شهر قم، این اداره کل سهمی در برقراری امنیت اجتماعی، مبارزه با جرائم ،سلامت مردم منطقه ،آسایش و آرامش همشهریان گرامی داشته باشد.