شناسهٔ خبر: 74993 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با همکاری پلیس راه و اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان انجام شد؛

آغاز برنامه‌ریزی برای انتخاب دومین محور ایمن استان اصفهان

جلسه در جلسه مشترک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای و پلیس راه استان اصفهان برنامه ریزی برای انتخاب دومین محور ایمن استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مدیراين اداره کل در جلسه مشترک با پلیس راه استان اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه نتایج اقدامات انجام شده در اولین محور ایمن استان اصفهان (اصفهان- کاشان) موفق بوده است.

مهدی خضری ادامه داد: با مشخص کردن دومین محور ایمن استان اصفهان، گام بعدی برای افزایش ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به نتیجه مباحث مطرح شده در جلسه خاطرنشان کرد: محورهاي دلیجان- میمه- اصفهان، شهرضا- آباده به طول تقریبی ۳۳۰ کیلومتر یکی از کاندیدا ما برای  اجرای طرح محور ایمن انتخاب شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان بر مطالعه همه جانبه و دقیق محورمذکور تاکید کرد و گفت: خوشبختانه آمادگی کامل از سوی این اداره کل، پلیس راه و مجموعه استان برای اجرای این طرح وجود دارد.

خضری با اشاره به ضرورت استفاده از دانش به دست آمده از آمار و اطلاعات مربوط به تردد و تصادفات تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آمادگی دارد کلیه داده های مورد نیاز پلیس را در اختیارآنها قرار دهد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: هدف مشترک هر دو دستگاه کاهش تصادفات و افزایش ایمنی عبور و مرور است.

سرهنگ حسین پورقیصری با بیان اینکه بیشترین تصادفات جاده ای ناشی از خستگی و خواب آلودگی است، اضافه کرد: هم افزایی و برنامه ریزی های مشترک نتایج مثبتی در کاهش تصادفات به دنبال داشته است.

در این جلسه همچنین بر  افزایش و تداوم آموزش های مشترک، افزایش همکاری پلیس راه ها برای ثبت تخلفات اضافه تناژ، استقرار تیم های مشترک برای انجام گشت دروازه ای و راه اندازی گشت نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان اصفهان تاکید شد.