شناسهٔ خبر: 75036 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای پروژه های بازآفرینی با مشارکت تمامی دستگاه‌های عضو ستاد بازآفرینی

رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از بسترسازی برای مشارکت از طریق فرهنگ سازی ، ابزارسازی و توانمند سازی ستادهای شهرستانی بازآفرینی طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان تهران ، رضا نگهبان گفت: مسائل حاشیه نشینی و سکونت گاهی دو حوزه جنوب شرق و جنوب غرب استان تهران بسیار مهم است و با توجه به مشارکت بالای دستگاههای عضو ستادهای شهرستانی در پاکدشت، این شهرستان، شهرستان پایلوت بازآفرینی شهری مدنظر گرفته شده است.

وی از تمامی ستادهای شهرستانی خواست تا به مشارکت به عنوان راهکار توانمندسازی و فرهنگ سازی در شهرستانها نگاه کنند و تنها راه و شهرسازی و شهرداری را متولی بازآفرینی شهری ندانند.

نگهبان همچنین تصریح کرد:تشکیل دفاتر توسعه محله ای و بهره گیری از تجارب توسعه گری محلات سیروس و دفاتر توسعه محله ای پاکدشت به اجرای پروژه های زیرساختی و روبنایی کمک شایان خواهد کرد.

وی بازدید ماهانه از محلات بازآفرینی هدف را به عنوان مسئولیت های ستاد بازآفرینی شهرستانها عنوان کرد و یادآور شد: مشکلات محلات را در ستادهای بازآفرینی مطرح نموده و پروژه های اقدام مشترک برای تحصیل بودجه در شهرستانهایی که هنوز پروژه های اقدام مشترک معرفی ننموده اند، می بایست هرچه سریعتر تکمیل شود.