شناسهٔ خبر: 75122 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری بيش از ۹ هزار نفر- ساعت آموزش در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی

عبیاوی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از برگزاری بيش از ۹ هزار نفر- ساعت آموزش تخصصی مرتبط با رشته های شغلی ویژه کارکنان در امسال خبر داد.

 به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ، عبدالله عبیاوی گفت: برگزاری دوره های آموزشی کارکنان، به منظور ارتقای آگاهی کارکنان و مدیران ، توانمند سازی نیروی انسانی شاغل و ایجاد دانش و بینش  مهارت و ایجاد انگیزه و باور همواره جزو اولویت های این اداره کل است.

وی افزود: در همین رابطه در سال گذشته کارکنان این اداره کل بیش از۹۱۳۴ نفر-ساعت آموزش های تخصصی مرتبط با رشته های شغلی خود را در قالب ۳۸ دوره فرا گرفتند .

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تصريح كرد: برنامه های آموزشی متعددی برای بالابردن سطح علمی کارکنان تا پایان سال در نظر گرفته شده است که تا کنون طی شش ماه نخست امسال  ۱۴۸نفر از کارکنان این اداره کل آموزش دیده اند.

 وی ضمن اشاره به مزيت دوره های آموزشي خاطرنشان كرد : با توجه به موقعيت شغلي كارمندان ، برگزاري چنين دوره هايي مي تواند تاثير بسزايي در ارتقای سطح مهارتی افراد و افزایش کیفیت انجام کارها داشته باشد.