شناسهٔ خبر: 75158 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام عملیات فوگسیل در محور بیرجند - اسدیه استان خراسان جنوبی

فوگسيل رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیرجند از انجام عملیات فوگسیل (پوشش حفاظتي) به طول ۷ كيلومتر در محور بیرجند – اسدیه خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، احمد رضائی اظهار داشت: بيش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال  از محل اعتبارات ملی و استانی برای این عملیات در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این عملیات به صورت مقطعی و بر حسب نیاز بخش‌هایی از محور انجام می‌شود و انتظار می‌رود با اجرای این فوگسیل بخشی از رویه آسفالت این محدوده ترمیم و درزگیری شود.

رضایی افزود: تجدید خط کشی این محور نیز در دستور کار قرار دارد و از رانندگان این محور تقاضا داریم ضمن رعایت نکات ایمنی از سبقت و سرعت غیر مجاز در این محدوده در زمان اجرای عملیات خودداری نمایند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیرجند خاطرنشان کرد: اجرای روشنایی میدان واقع در تقاطع روستای دستگرد، اجرای شیب شیروانی به طول ۴ کیلومتر؛ تنقیه دهانه پل‌های محور، تعریض ۲۹ دستگاه پل، تنقیه و بازسازی قنوها و به روزرسانی علائم ایمنی محور، اجرای ۶ کیلومتر روکش آسفالت گرم و همچنین افتتاح راهدارخانه شهید احمد نجفی از جمله اقداماتی  است که در سال گذشته و امسال در این محور صورت گرفته است.