شناسهٔ خبر: 75243 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی راهدارخانه‌های استان سمنان برای خدمات‌رسانی

نمك پاش معاون راهداری استان سمنان از آمادگی راهدارخانه‌های استان برای ارائه خدمات در محورهای مواصلاتی خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، محمدرضا عرب احمدی افزود : ۱۰ راهدارخانه در حوزه شهرستانهای سمنان ، دامغان ، مهدیشهر و گرمسار بصورت ۲۴ ساعته  آماده ارائه خدمات به مسافرین هستند.

وی گفت : با توجه به بارشهای روز گذشه در محورهای کوهستانی و برف گیر استان ، نیرو های راهداری با استفاده از امکانات و تجهیزات راهداری موجود از ساعات اولیه بارش ها در محور های مهم شهرستانها استقرار داشته و به ۴۳ خودرو گرفتار در برف در محورهای حوزه شهرستانهای دامغان و مهدیشهر امداد رسانی شد.

عرب احمدی با بیان اینکه هم اکنون کلیه محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد گفت: ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری شامل لودر، گریدر و نمک پاش و...    در راهدارخانه های استان بصورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مسافران زمستانه هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان از مردم خواست قبل از سفر خودرو‌های خود را به سیستم گرمایشی و زنجیرچرخ مجهز کرده و برای اطلاع از وضعیت جاده ها به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.