شناسهٔ خبر: 75246 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده باش راهداران پرتلاش دیار سبلان

برف روبی مدیرکل راهداری استان اردبیل از استقرار اکیپ‌ها و آماده باش کامل نیروهای راهداری در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی با بیان اینکه هم اکنون کلیه محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد افزود: بارش خفبف برف در محورهای خلخال اسالم و اردبیل آستارا محدوده گردنه حیران ادامه دارد.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت:با آغاز بارش برف عملیات برف روبی ونمک پاشی سطح جاده از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه الماس انجام و شب گذشته و صبح امروز تردد خودروهای عبوری از این گردنه با سهولت و بدون استفاده از زنجیر چرخ صورت گرفت.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به استقرار اکیپ های راهداری در گردنه ها و محورهای مواصلاتی،  آماده باش کامل راهداران پرتلاش دیارسبلان جهت خدمات رسانی و برف روبی جاده ها را خاطرنشان کرد و افزود:بیش از ۱۷ هزارتن ماسه و نمک در انبارها و راهدارخانه ها برای بازگشائی محورها ذخیره شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفــر استان اردبیل از مردم خواست قبل از سفر خودروهای خود را به سیستم گرمایشی و زنجیرچرخ مجهز کرده،با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شوند.