شناسهٔ خبر: 7543 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازار ایرانی اسلامی «نقش جهان» اندیشه با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

نقش جهان اندیشه بازار ایرانی اسلامی نقش جهان اندیشه فردا سه‌شنبه با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بزرگترین بازار ایرانی اسلامی بعد از نقش جهان اصفهان حالا با عنوان "بازار نقش جهان اندیشه" در شهر جدید اندیشه با مساحت ۵۳ هزار متر در انتظار حضور رئیس جمهور برای افتتاح است.

تازه‌ترین پیگیری‌های خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از محمد آیینی - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه حاکی از آن است که حجت‌الاسلام حسن روحانی سه‌شنبه هفته جاری در حاشیه بازدید از شهرستان‌های واقع در غرب استان تهران یعنی شهرهای شهریار، ملارد و قدس به شهر جدید اندیشه هم می‌آید و بازار بزرگ ایرانی اسلامی را افتتاح می‌کند.

گفتنی است که بازار بزرگ نقش جهان اندیشه با ۱۲۳ هزار متر زیربنا دارای سه بخش میدان، بازار و مسجد همچنین مجموعه‌های فرهنگی و چندین تالار اجتماعات است.

محمد آیینی در همین‌باره به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: مردم این روزها از بازار اندیشه بازدید می‌کنند حتی روزهای پایانی هفته شلوغ‌تر است، بعد از افتتاح رسمی توسط رئیس جمهور، مجموعه بازار رسماَ کارش را شروع خواهد کرد.

لازم به ذکر است که عملیات اجرایی این بنای جدید در شهریور سال ۹۰ مشتمل بر ۱۲ سرا در سه طبقه آغاز و در فروردین ماه سال جاری به بهره‌برداری رسید. این بازار دارای هزار و ۲۷۱ واحد تجاری، هزار و ۵۲۸ پارکینگ، یک گودال باغچه، مسجدی با چهار هزار و ۳۱۰ مترمربع زیربنا، زورخانه، چندین سالن چند منظوره و فضای سبز به مساحت هفت هزار متر مربع است.

این بازار با الهام‌گیری از بازار نقش جهان اصفهان با این تفاوت که در سه طبقه احداث شده، در شهر اندیشه بنا شد. /

نظر شما