شناسهٔ خبر: 75537 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

تشریح ساختار و شرح وظایف قرارگاه مركزی حمل‌ونقل و راهداری زمستانی كشور

راهداری زمستانی ساختار و شرح وظایف قرارگاه مركزی حمل‌ونقل و راهداری زمستانی كشور ، در نشستی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و معاونان سازمان و مدیران كل دفاتر ذی‌ربط و موظف در اجرای طرح راهداری زمستانی سال جاری این سازمان ، تبیین شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، در این نشست تخصصی عبدالهاشم حسن  نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان با اشاره به اهمیت مقوله راهداری زمستانی و ضرورت اجرای مستمر و دقیق وظایف و مسئولیتهای مجریان این طرح گفت: تقویت امكانات و تجهیزات ادارات كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استانها ، ایجاد روحیه تعاملی ، هماهنگی در بین نیروهای انسانی موظف و همچنین برقراری انضباط كاری در روالهای كاری پیش‌بینی شده در استانها و ستاد مركزی اهمیت بسیاری دارد.

حسن نیا اظهار داشت: ما باید شادابی را به مردم هدیه بدهیم و به جای آن خستگی و رخوت را برای آنان به ارمغان نداشته باشیم . اطمینان بخشی به كاربران جاده‌ها، مبنی بر اینكه با تلاش و همت جدی مجریان طرح راهداری زمستانی در فصل زمستان به ویژه در ایام بارش‌های شدید و بحران‌ها، در جاده‌ها حضور فعال داشته و سعی در بازگشایی راهها و برقراری تردد خواهیم داشت.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست تخصصی كه با حضور معاونان و مدیران كل حوزه‌های حمل‌ونقل ، راهداری و راههای فرعی و روستایی تشكیل شد، ضمن تبیین ساختار وسیع وظایف قرارگاه مركزی حمل‌ونقل و راهداری زمستانی و سیاستهای كلی، برنامه‌های عملیاتی و دستورالعمل‌های راهداری زمستانی تشریح شد و در این خصوص در بین اعضا بحث و تبادل نظر لازم صورت گرفت.