شناسهٔ خبر: 75562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی تلفنی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به درخواست‌های مردمی از طریق سامانه سامد

حيدري مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، بطور زنده پاسخگوی مشکلات تعدادی از مردم استان اردبیل شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل، محبوب حیدری با حضور در مرکز سامد استان اردبیل به صورت تلفنی شنوای مسائل، مشکلات و پیشنهادات شهروندان اردبیلی در حوزه راه و شهرسازی استان شد و دستورات لازم برای رسیدگی به آنها را صادر کرد.

وی گفت: سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) بهترین وسیله ارتباط بی‌واسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست ها، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس تری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با قدردانی از مدیران و کارشناسان دفتر بازرسی و مرکز ارتباطات مردمی با دولت (سامد) استان ، پاسخگویی به مردم استان اردبیل و روند رسیدگی به مشکلات آنان از سوی دستگاه‌های اجرایی را ارتقای پاسخگویی مسئولان و تعامل آسان با مردم برشمرد.

گفتنی است سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد)، با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است.

لازم به ذکر است تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مطرح و پیگیری کنند.