شناسهٔ خبر: 75585 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری شهرستان لنجان خبر داد

پایان عملیات اجرایی سیلکت ۸ کیلومتر از راه های شهرستان لنجان

سيلكت رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای لنجان از پایان عملیات اجرایی سیلکت محورهای مواصلاتی اين شهرستان به طول ۸ كيلومتر خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، ابوالقاسم صباغی اظهار کرد: عملیات روكش آسفالت سرد حفاظتي (سیلکت) ۸ کیلومتر از راه های شهرستان لنجان در نيمه دوم آبان ماه به پایان رسید.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه، ۶۰۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: این پروژه جهت آشکارسازی و ارتقا ایمنی جاده های مواصلاتی این شهرستان انجام شد.

صباغی ابراز امیدواری کرد که اقدامات و عملیات های انجام شده توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان لنجان به کاهش حوادث ترافیکی و ارتقا ایمنی تردد راه های این شهرستان کمک شایانی  کند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان لنجان اظهار کرد: با آغاز بارش برف و باران راهداران این شهرستان در آماده باش کامل هستند و در صورت لزوم به کمک مردم می شتابند.

وی از مردم خواست ضمن برنامه ریزی مناسب برای سفر خود، رعایت نکات ایمنی را مد نظر قرارداده و در روزهای برفی حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.