شناسهٔ خبر: 75596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

حمل کالای بین شهری به بندر شهید رجایی فقط با ارائه مدرک امکان پذیر است/ اجرای قانون از ۲۰ آذر ماه

کامیون معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به رانندگان و شرکت های فعال در حمل و نقل بین شهری استان اعلام کرد که از تاریخ ۲۰ آذرماه جاری حمل کالاهای بین شهری به بندر شهید رجایی فقط با ارائه مستندات و مدارک لازم امکان پذیر است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "ایوب میرشاهی" امروز چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع گفت: از جمله مدارک و مستندات مهم، مجوز سالن اعلام بار و حواله بارگیری پایانه بندر عباس است.

به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ، پیش از این به دلیل عدم رعایت نوبت در حمل و نقل کالاهای بین شهری در ورود به بندر شهید رجایی مسایلی بوجود آورده که برای ساماندهی امور حمل و نقل، ایجاد شفافیت، توزیع عادلانه بار و کنترل کامیون های ورودی به بنادر کشور؛ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان بنادر و دریانوردی در نشستی توافق کردند که راهکاری موثر به کار بندند.

میرشاهی یادآورشد: با رانندگان و شرکت هایی که ضابطه فوق را رعایت نکنند ضمن عدم اجازه ورود ناوگان به محوطه بندر، برخورد قانونی لازم در کمیسیون های مربوطه با آنان بعمل خواهد آمد.

در استان گلستان ۷۹ شرکت حمل و نقل کالای بین شهری با حدود ۱۲ هزار راننده فعالیت دارد.