شناسهٔ خبر: 75632 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) :

"بسیج" یکی از ارکان مهم امنیت جامعه و تداوم انقلاب اسلامی است

علی رستمی مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از بسیجیان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علی رستمی در آغاز این برنامه ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان ایران اسلامی اظهار داشت: یکی از ارکان مهم امنیت، آرامش و اتحاد جامعه ما، جان فشانی های مثال زدنی همه بسیجیان از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون است.

وی با اشاره به دستور امام راحل برای تشکیل بسیج بیان داشت این نهاد نقشی اساسی در تداوم انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسیجیان هرکجا که نیاز به حضور آن ها وجود دارد، با تمام قوا پیش قدم خدمت رسانی به مردم و نظام اسلامی هستند.

رستمی گفت : امروز نیز با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش های بسیجیان در عرصه های مختلف بر خلاف فشارهای دشمنان، شاهد آن هستیم که روز به روز بر عزت انقلاب اسلامی در جهان افزوده می شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) صداقت، درستی، ساده زیستی، بصیرت و ولایت پذیری را از ویژگی های مهم بسیجیان برشمرد و افزود امروز بسیجیان در عرصه های گوناگون خدمت رسانی به مردم حضور دارند و حضور این افراد در صحنه موجب حفظ اتحاد و انسجام ملت ایران شده است.

در ادامه جلسه حبیب شجاعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با ارائه گزارشی گفت : همزمان با بهره برداری از فرودگاه امام (ره)  در سال ٨٤ پایگاه مقاومت بسیج در این مجموعه دایر شد.

شجاعی بیان داشت سال ٩٥ با اخذ مجوز از سازمان بسیج وزارتخانه ها این پایگاه تبدیل به حوزه مقاومت بسیج شد و هم اکنون با ٦ پایگاه زیرمجموعه در حال فعالیت است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود این حوزه مقاومت بسیج فعالیت هایی در زمینه برگزاری مراسم های ملی و مذهبی، تشکیل گروه های جهادی برای محرومیت زدایی و برگزاری دوره های آموزشی فرهنگی و دینی برای کارکنان انجام می دهد.

در پایان جلسه از جمعی از بسیجیان فعال در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و خانواده جانباز شهید حسن سلیمی تقدیر شد.