شناسهٔ خبر: 75671 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی:

نرخ خروج خودرو از خراسان شمالی در ۸ ماهه نخست سال افزایش یافت

تردد ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در هشت ماهه امسال، تردد ۶ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۵۰۲ دستگاه خودروی خروجی از به استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه ، بیش از یک درصد رشد دارد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری وحمل ونقل جاده اي استان خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: در این مدت، ۵ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۴۳۱ دستگاه خودرو به استان وارد شده است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات  دريافتي از ۴۷ دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده های استان، حدود ۸۹.۵ درصد از خودروهای عبوری از استان در این مدت مربوط به وسایل نقلیه سبک و مابقی مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل  ونقل جاده ای خراسان شمالی اظهار داشت: بیشترین ترددها به ترتيب درمحور هاي شيروان – بجنورد و بالعكس و مسیر بجنورد – اسفراين و بالعكس ثبت شده است و  كمترین تردد در محورهای جاجرم – سنخواست و بالعكس و محور جاجرم – امير آباد و بالعكس بوده است.

وی گفت: محور ميامي- گرمه و بالعكس و نیز مسیر جنگل گلستان – چمن بيد (رباط قره بيل) بيشترين میزان تردد وسايل نقليه سنگين را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در این مدت  ساعت اوج تردد در ساعت ۱۱ تا ۱۲  و ۱۸ تا ۱۹ به ثبت رسیده است.