شناسهٔ خبر: 75677 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خط کشی ۱۶۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی

خط کشی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: ۱۶۸ کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی شهرستان گرمی تجدید خط کشی شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی که در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راهداری گرمی سخن می گفت، افزود: درقالب طرح ملی ابرار ۱۲.۵ کیلومتر راه روستائی در این شهرستان بهسازی و شن ریزی شد و هم اکنون آماده آسفالت است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه قرارداد آسفالت طرح ابرار روستایی شهرستان گرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان منعقد شده اظهار امیدواری کرد با مساعد شدن شرایط جوی عملیات روکش آسفالت این روستاها انجام شود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیــل ایجاد سیستم روشنایی بصورت نقطه ای در سه راهی بنه به گیلارلــو، اصلاح شیب شیروانی ترانشه ها در مسیر گرمی به انجیللو و بهسازی و شن ریزی ورودی شهر گرمی به سمت هادی بگلو را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل در حوزه شهرستان گرمی عنوان کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل از بهسازی و شن ریزی راه ۳۰ روستای گرمی به طول ۱۰ کیلومتر بصورت امانی خبر داد و گفت: اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی مسئولیت نگهداری ۹۲۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی را برعهده دارد.

در ادامه این جلسه نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از تلاش های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل، هوشمندسازی جاده های استان و اطلاع دقیق از وضعیت محورها در تمام ساعات شبانه روز را یکی از اقدامات بسیار ارزشمند راهداری دانست که در ارتقای ایمنی محورها و ارائه خدمات به مردم نقش بسزایی ایفا می کند.

میر حمایت میرزاده که در اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل حضور داشت با بیان اینکه سرعت عمل انجام کارها نسبت به گذشته واقعا چشمگیر است افزود: برای محرومیت زدایی از حوزه شهرستان گرمی همه باید تلاش کنیم که خوشبختانه در حوزه راههای روستایی شهرستان با اجرای طرح ملی ابرار شاهد تحقق این مهم هستیم.

وی شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن شهرستان گرمی به ویژه در ایام زمستان را یادآور شد و برحضور اکیپ های راهداری در جاده ها و نقاط برف گیر جهت ارائه خدمات لازم به مردم تاکید کرد.