شناسهٔ خبر: 75693 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

‍ تا پایان سال جاری اتفاق می افتد

تحویل چهار هزار و ۴٠٠ واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی/ اتمام طرح مسکن مهر در ۱۲ استان

اصغري مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از تکمیل طرح مسکن مهر استان به تعداد چهار هزار و ۴٠٠ واحد تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی،  سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های مسکن مهر آذربایجان‌غربی که با حضور قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر برگزار شد، گفت: فعالیت‌های برنامه محور با تعیین اولویت‌ و تقسيم‌بندی حوزه‌ها برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل طرح مسکن مهر استان تا پایان سال ٩٨ پروژه‌های مسکن مهر استان به متقاضیان مسکن مهر تحویل داده می‌شود.

حمزه‌لو به تحویل ۵٠۴ واحد مسکن مهر در آبان ماه امسال اشاره کرد و افزود:  برنامه‌ریزی شده در آذرماه نیز ۴٢٩ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری برسد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بابیان این‌که یک هزار و ٧٨۶ واحد از مجموع چهار هزار و ۴٠٠ واحد باقی‌مانده مسکن مهر استان در شهرستان ارومیه است، تصریح کرد: مابقی واحدها در شهرستان‌های خوی، ماکو، سلماس، مهاباد، نقده، سردشت، شاهین‌دژ و بوکان قرار دارند.

حمزه‌لو به برگزاری جلسات هفتگی کارگره تخصصی رفع موانع مساکن مهر آذربایجان‌غربی اشاره کرد و ادامه داد: نشست‌های مشترک با بانک‌های عامل، شرکت‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها در خصوص رفع مشکلات و مسائل واحدهای باقی‌مانده به صورت منظم برگزار می‌شود.

احمد اصغر مهرآبادی، قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر نیز در این جلسه، روند تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر آذربایجان‌غربی را مطلوب خواند و اظهار کرد: امسال با وجود برخی مشکلات در پروژه‌های مسکن مهر، تعدادی از استان‌ها جشن اتمام پروژه‌های مسکن مهر را گرفتند که امیدواریم تا پایان امسال، پرونده مسکن مهر در ١٢ استان بسته شود.