شناسهٔ خبر: 75717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اعلام کرد

اجرای ۳۰ برنامه در هفته حمل و نقل

بديعي مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: همزمان با آغاز هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداري بیش از ۳۰ برنامه در این استان اجرا می شود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار داشت: همزمان با هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری، کارکنان این اداره کل با نماينده ولي فقيه در استان و نیز استانداراستان دیداري خواهند داشت.

وی افزود: شرکت در نماز جمعه، اهداء خون توسط کارکنان و تشكلهاي صنفي حمل ونقل و رانندگان استان، ديدار با خانواده بازنشستگان بخش حمل ونقل وراهداري، حضور کارکنان در گلباران مزارشهداء از دیگر برنامه های این هفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: بازديد از شركت هاي حمل ونقل كالا ومسافرشهرستانهاي استان، مراكز طب كار، مركز مجاز معاينه فني از دیگر برنامه های این هفته است و علاوه بر آن، رانندگان نمونه در بخش كالا و مسافر هم در آئینی معرفی و تقدیر می شوند.

بدیعی مقدم خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز طرح زمستانه، رژه ماشين آلات راهداري و حمل ونقل هم با همکاری سایر اعضای شورای مدیریت بحران، برگزار می شود.

وی افزود: در هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداري، از همكاران اداره كل، در جهت تلاش ها وفعاليتهاي انجام شده تقدیر می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، برگزاري نشست مطبوعاتي با اصحاب رسانه، حضور در برنامه هاي صداوسيما رانيز از دیگر برنامه های هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداري در استان عنوان کرد.