شناسهٔ خبر: 75747 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به كاهش دما و بارش برف در ارتفاعات؛

راهداران در محورهای برفگير مازندران مستقر شدند

برف مدیرکل راهداری مازندران عنوان نمود : با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و ورود توده هواي سرد به كشور ، راهداران اين اداره كل با استقرار در مناطق برفگير و كوهستانی ، آماده اجرای عملیات برفروبی و ایمن سازی جاده های کوهستانی هستند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، عباسعلی نجفی ضمن اعلام اين مطلب گفت : اين اداره كل به منظور حفظ ايمني جاده ها و تردد روان وسايل نقليه و جلوگيری از بروز سوانح رانندگی با كليه امكانات و اكيپ های راهداری خود آمادگی كامل برای عمليات راهداری را دارد.

وي اظهار داشت: ۳۳ اکيپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشين و ۳۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران استان طول محورهاي برفگير مازندران را 3 هزار و 700 کيلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهيز شده و آماده سرويس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

نجفی خاطر نشان کرد: با توجه به كاهش دما و بارش برف در سطح محورهای كوهستانی به كليه رانندگانی كه قصد تردد از محورهای كوهستانی را دارند توصيه می شود ضمن رعايت قوانين و مقرارت ، تجهيزات و امكانات ايمنی از جمله زنجير چرخ را همراه داشته باشند.

گفتنی است؛ مسافرين و رانندگان محترم مي‌توانند جهت كسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهاي استان و كشور همچنين آگاهي از آخرين وضعيت راهها و انسدادها يا محدوديت‌هاي احتمالي تردد و  شرايط جوي به سايت www.141.ir مراجعه نموده و يا با تلفن گوياي ۱۴۱ تماس حاصل فرمايند.